bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

19.03.2024

1. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa
członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o
Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w
jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3. brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania
obowiązków głównego księgowego;
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
6. spełnienie co najmniej jednego z poniższych warunków:
a. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych
studiów zawodowych, uzupełniających wyższych studiów magisterskich lub ekonomicznych
studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości;
b. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej
6-letniej praktyki w księgowości;
c. posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia
ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
2. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa wynikających z ustaw:
- o finansach publicznych,
- o rachunkowości,
- prawo zamówień publicznych,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- o dostępie do informacji publicznej,
2. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
3. posiadanie zdolności analitycznych;
4. dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność;
5. umiejętność sprawnego, samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania
zadań;
6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie sprawnego użytkowania systemu
operacyjnego Microsoft, pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) oraz programu księgowości
budżetowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. współdziałanie ze Skarbnikiem Miasta Józefowa przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do
przygotowania projektu budżetu w części dot. Zakładu;
2. sporządzanie planu finansowego Zakładu;
3. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy z Dyrektorem Zakładu i
Skarbnikiem Miasta Józefowa;
4. prowadzenie rachunkowości Zakładu;

5. prowadzenie gospodarki finansowej Zakładu oraz jej rozliczanie na zasadach określonych dla
zakładów budżetowych;
6. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
7. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym;
8. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności sporządzonych dokumentów dot.
operacji gospodarczych i finansowych;
9. dekretowanie dokumentów, w tym w klasyfikacji budżetowej;
10. kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych i
udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty;
11. prowadzenie księgowości Zakładu w sposób umożliwiający prawidłowe i terminowe dokonywanie
rozliczeń finansowych;
12. prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem i rozliczaniem wynagrodzeń
pracowników Zakładu;
13. rozliczanie PFRON-u, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz współpraca z ZUS-em i
Urzędem Skarbowym;
14. nadzór nad kadrami Zakładu;
15. prowadzenie ewidencji środków trwałych;
16. kontrola i organizacja systemu inwentaryzacji oraz jej rozliczanie;
17. wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Zakładu.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.1. miejsce pracy: Zakład Obsługi „Piękne Miasto”
1.2. wymiar czasu pracy: pełny etat
1.3. rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę
5. Wymagane dokumenty
1. list motywacyjny;
2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub
zaświadczenie o zatrudnieniu;
5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone
przez kandydata za zgodność z oryginałem;
6. oświadczenie kandydata o braku skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych;
8. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać
zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach
obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub
interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach
samorządowych;
9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia;
10. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
11. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy w
Zakładzie Obsługi „Piękne Miasto” (do pobrania ze strony internetowej Zakładu
www.zojozefow.pl Biuletyn Informacji Publicznej).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście do
dnia 29 marca 2024 r. pod adresem: Zakład Obsługi „Piękne Miasto” ul. Kardynała Wyszyńskiego 7,
05-420 Józefów, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Głównego
Księgowego.
Aplikacje, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zakładu
www.zojozefow.pl. w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji.

Józefów, dnia 18.03.2024 r.
Rodo dla Kandydata
Kwestionariusz dla Kandydata

Opublikował: Dariusz Nogal
Publikacja dnia: 19.03.2024

Dokument oglądany razy: 67
« inne aktualności